Chiar nu s-a spalat pe maini de 35 de ani?

Zilele trecute am citit o stire, superficial. Apoi, mai tarziu  cand m-am gandit la ea, mi-am pus cateva intrebari.
Sa vedem stirea:
Un barbat indian in varsta de 63 de ani nu s-a mai spalat de 35 de ani, pentru a sustine interesele nationale, sustine acesta. Rudele si vecinii au, insa, o alta versiune. articolul intreg pe descopera.ro
Stirea este veche, de prin 2009, poate ca intre timp s-a fi spalat, cine stie?!!
Totusi!!!
Cum este posibil sa nu te speli 35 de ani? In opinia mea - era mancat de viermi de multa vreme. Si daca nu viermii, atunci paduchii, raia (scabia), hepatita, etc.....
Mai mult chiar: daca afara ploua torential, si stim cu totii ca daca ne prinde o ploaie torentiala ne uda pana la piele - ploaia asta nu intra tot la categoria spalat (chiar daca involuntara)?

Comentarii

hoha a spus…
mai stiu eu pe unii ce nu se spala mai deloc

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?